همكاری اورژانس و فدراسیون پزشكی ورزشی در ارائه خدمات به ورزشكاران

همكاری اورژانس و فدراسیون پزشكی ورزشی در ارائه خدمات به ورزشكاران

سلامت: فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان اورژانس کشور تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.


به گزارش سلامت به نقل از ایرنا از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور قبل از ظهر امروز (شنبه) ۹ اسفندماه با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار دو طرف درباب زمینه های همکاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت بمنظور ارائه خدمات بهینه به ورزشکاران تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.
قبل از این غلامرضا نوروزی در چهل و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش ابراز امیدواری کرد که نظارت ها بر اجرای پروتکل ها و همکاری فدراسیون های مختلف دراین زمینه همچنان ادامه یابد.
وی اظهار داشت: اتخاذ تدابیر لازم از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی در میان عموم مردم و همین طور جامعه ورزش در هفته های گذشته موجب کاهش چشم گیر پاندمی کرونا در سطح کشور شد و همه تلاش ها در جهت کاهش روند این بیماری است. در این میان در ورزش کشور رعایت پروتکلهای بهداشتی باتوجه به نظارتی که صورت می گیرد قابل قبول است بطوریکه دیدیم در ایام گذشته برخی فدراسیون ها همکاری بسیار خوبی در این رابطه با فدراسیون پزشکی - ورزشی داشتند.



منبع:

700
5.0 / 5
1400/01/01
12:38:07
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
سلامت