تفاهم نامه اورژانس و ایران خودرو برای تولید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس

تفاهم نامه اورژانس و ایران خودرو برای تولید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس

تفاهم نامه تولید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس امروز (سه شنبه) از طرف رئیس سازمان اورژانس کشور و مدیر عامل ایران خودرو به امضا رسید.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سازمان اورژانس کشور، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در مراسم امضای قرارداد و تفاهم نامه بین سازمان اورژانس کشور با ایران خودرو با موضوع خرید اتوبوس آمبولانس و آمبولانس اظهار نمود: در این تفاهم نامه که بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و شرکت ایران خودرو دیزل منعقد می شود قسمتی از نیازهای اتوبوس آمبولانس مورد نیاز سازمان اورژانس کشور توسط ایران خودرو دیزل تامین خواهد شد، امیدواریم بقیه نیازها مثل بیمارستان ها، سی تی اسکن و اتاق عمل های سیار را با همکاری ایران خودرو دیزل رفع نماییم.
وی اظهار داشت: در این نشست یک تفاهم نامه برای تولید آمبولانس با شرکت ایران خودرو به امضا رسید که این اقدام برای نخستین بار در ایران انجام می شود و ما را از کشورهای خارجی بی نیاز می کند.
سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است
در ادامه فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز اظهار داشت: خوشحالیم که در این ایام مبارک فجر که ایام تحول است، برای نخستین بار این کار بزرگ را با همکاری ایران خودرو، ایران خودرو دیزل و اورژانس کشور انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید داخلی و موضوع تحریم، برای ما توجه جدی ایجاد کرد تا از این تهدید، یک فرصت بزرگ برای خود ایجاد نماییم. شهید سلیمانی نیز بر این مساله تاکید داشتند و ما باید راهشان را ادامه دهیم.
مقیمی اشاره کرد: سهم بازار ۹۵ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است. توانستیم پس از ۹ سال تولید اتوبوس را از سر بگیریم و ضمانت می دهیم که زودتر از زمان بندی، ظرفیت این قرار داد را عملی کرده تا اعتماد مردم را جلب نماییم.
مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: در ابتدای ایام کرونا با اقدامات جهادی توانستیم ۶۳ آمبولانس که در گمرک مانده بود را وارد نماییم. ما ظرفیت بالاتر از این خدمات رسانی یعنی افزایش تولید و نوآوری را هم داریم.
وی افزود: در این شرایط تحریم، با تکیه به مهندسان و تجهیزات و انگیزه بالا در کارمندان و کارگران ایران خودرو مشکلی برای تهیه و پشتیبانی و تولید نیازهای لجستیک سازمان اورژانس، وزارت بهداشت و درمان و سایر مراجع امدادی و خدمات رسانی نداریم.



852
0.0 / 5
1399/11/29
14:25:07
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
سلامت