سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد عنوان كرد؛

تسریع در تعیین تكلیف بیماران اورژانسی بیمارستان میلاد

تسریع در تعیین تكلیف بیماران اورژانسی بیمارستان میلاد

سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد از تحول در اورژانس بیمارستان میلاد اطلاع داد و اظهار داشت: با استفاده از متخصصین طب اورژانس درکمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند.


به گزارش سلامت به نقل از مهر، نسیم غفوریان، اضافه کرد: متأسفانه با وجود دستورالعمل جامع اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت و استقرار متخصصین طب اورژانس در خیلی از بیمارستان های تهران و کشور، بیمارستان میلاد فاقد متخصصین طب اورژانس بود که با پیگیری و دستور دکتر حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان، زمینه خدمات آنان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی و بیماران فراهم گردید. غفوریان تعیین تکلیف سریع بیماران اورژانس، کاهش ضریب اشغال تخت های اورژانس، افزایش آمار احیای قلبی موفق و افزایش رضایتمندی بیماران را از مزایای استفاده از متخصصین طب اورژانس برشمرد و اظهار داشت: با استفاده از متخصصین طب اورژانس، تشخیص ها دقیق تر و شلوغی اورژانس بیمارستان کمتر شده است. او تصریح کرد: با استفاده از متخصصین طب اورژانس در کمتر از ۶ ساعت بیماران اورژانس بیمارستان میلاد تعیین تکلیف می شوند و موارد زیادی هم بیماران در کمتر از ۲ ساعت تعیین تکلیف شده و در صورت احتیاج به بخش منتقل می شوند در حالیکه در گذشته بعضی از بیماران روزها و حتی هفته ها در اورژانس بلاتکلیف بودند. وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲۰۰ بستری از جانب متخصصین طب اورژانس داریم، تصریح کرد: ۲۶ متخصص طب اورژانس در اورژانس بیمارستان میلاد خدمت رسانی می کنند و۶ متخصص طب اورژانس در یک روز کاری و سه شیفت (۲۴ ساعت) بیماران را ویزیت می کنند. وی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا متخصص عفونی مقیم به صورت ۲۴ ساعته در اورژانس بیمارستان میلاد مستقر شده و بیماران مشکوک به کرونا به متخصص عفونی ارجاع می شوند. غفوریان از استقرار امدادگر در اورژانس بیمارستان اطلاع داد و اظهار داشت: امداد گران بیماران را از درب ورودی اورژانس به واحد تریاژ هدایت می کنند و پس از تریاژ هم، کمک بهیاران و پرستاران بیماران بد حال را تا قسمت های مربوطه همراهی و هدایت می کنند. وی استقرار کارمند پذیرش در واحدهای بستری اورژانس را اقدام دیگری برای رضایتمندی بیماران دانست وگفت: با این کار از سردرگمی بیماران و همراهان جلوگیری می شود. سرپرست اورژانس بیمارستان میلاد اصلاح فرآیندها و پروتکل های داخلی درمانی را از دیگر اقدامات انجام شده برای رضایتمندی بیماران دانست و اظهار داشت: به صورت مثال پیش از این بیماری که با درد سنگ کلیه به اورژانس رجوع می کرد دردش کنترل و مرخص و به درمانگاه ارولوژی بیمارستان ارجاع می شد اما الان در صورت اندیکاسیون (الزام پزشکی) از راه اورژانس بیمارستان با پزشک آنکال مربوطه هماهنگ و بیمار برای درمان قطعی سنگ کلیه بستری می شود. غفوریان عنوان کرد: اجبار ویزیت حضوری بر بالین بیمارانی که احتیاج به مشاوره دارند از جانب پزشکان آنکال (بر اساس اورژانس یا غیر اورژانسی بودن) در مدت زمان تعریف شده از جانب وزارت بهداشت از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود خدمات و رضایتمندی بیماران در اورژانس بیمارستان میلاد است.

752
0.0 / 5
1399/10/23
23:21:59
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
سلامت