سخنگوی سازمان اورژانس كشور:

تیم های حوزه سلامت در حال خدمت به صدمه دیدگان از سیل هستند

تیم های حوزه سلامت در حال خدمت به صدمه دیدگان از سیل هستند

به گزارش سلامت سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام نمود: تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و عرضه خدمات به صدمه دیدگان از سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته در استان های کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان هستند.


مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با عرضه گزارش تجمیعی از خدمات رسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: خوشبختانه بر مبنای داده های ثبت شده دانشگاه های علوم پزشکی تابحال هیچ گونه خساراتی به زیرساخت های حوزه سلامت وارد نشده است.
وی توضیح داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی سیل و آبگرفتگی در استان های کرمان، فارس، بوشهر و هرمزگان ۲ نفر مصدوم اعزامی (یک نفر بوشهر و یک نفر هرمزگان) داشته است و متأسفانه هفت نفر هم در استان های (پنج نفر هرمزگان و ۲ نفر بوشهر) بر جای گذاشته است.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تیم های حوزه سلامت در حال ارزیابی و عرضه خدمات به صدمه دیدگان می باشند.
ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت های پزشکی در هنگام بروز بیماری های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت های اصلی سازمان اورژانس کشور است.




منبع:

776
0.0 / 5
1399/10/18
14:26:46
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , بیماری , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
سلامت