وزارت بهداشت اعلام كرد؛

فوت 62 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

فوت 62 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

به گزارش سلامت، بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شبانه روز گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خویش را از دست دادند و ۵۴۴ بیمار دیگر هم بستری شدند.


به گزارش سلامت به نقل از خبرگزاری ایرنا از وبدا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود: از روز گذشته تا امروز ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر مبنای معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۴۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خویش را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۶۱۲ نفر رسید، البته تابحال ۷ میلیون ۲۶۳ هزار و ۹۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۵۳ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۳۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و ۱۲۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تاکنون ۶۴ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۵۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۹۹۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۵۷۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۴ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۶۳ هزار و ۸۲۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


منبع:

516
5.0 / 5
1401/06/05
09:45:52
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
سلامت