ادامه درمان ۲۰ هزار کودک محک در سال کرونائی

ادامه درمان ۲۰ هزار کودک محک در سال کرونائی

سلامت: خانواده بزرگ محک همیشه تلاش نموده که در هر شرایطی از کودکان مبتلا به سرطان حمایت کند و در ایام سخت درمان همراه ایشان باشد.



به گزارش سلامت به نقل از مهر، شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان نیز با وجود مشکلات فراوانی که به همراه داشته اما مانع از خدمت رسانی محک نشده است.
محک سختی های بحران ها، رکودها، تحریم ها و تحولات اقتصادی را به پشتوانه ادامه همراهی جامعه نیکوکاری ایران پشت سر گذاشته، از هریک از این تجارب آموخته و آموخته هایش را در برخورد با چالش های جدید به کار گرفته است. به همین دلیل در برخورد با بحران کرونا نیز تلاش نموده تا با اتکاء به آرزوهای بزرگ بانیان، همت های بلند نیکوکاران، کارهای تخصصی بی شائبه پزشکان آنکولوژیست و کادر درمان و حمایتی و ظرفیت عملیاتی کارکنان و داوطلبان این مؤسسه، بعنوان نهادی سلامت محور ضمن حفظ پروتکلهای بهداشتی و کوشش برای سلامت همگان، پشتیبانی از درمان فرزندانش را در این شرایط سخت به بهترین شکل ادامه دهد.
تعداد کل کودکان تحت حمایت محک در سه دهه فعالیت به بالای ۳۹ هزار نفر رسیده است که در این میان بیش از ۲۰ هزار نفر از این فرزندان اکنون در مرحله درمان قرار دارند. محک در آخر سال ۹۸ بیش از ۶۷۰۰ فرزند قطع درمان داشته است که این عدد در آخر سال ۹۹ به بالای ۹۶۰۰ کودک رسید.
یکپارچه سازی خدمات حمایتی در سراسر کشور یکی از مهم ترین اهداف طولانی مدت این مؤسسه خیریه است. محک از همه کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور حمایت می کند و تلاش می کند تا هیچ خانواده ای که فرزندش در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی سراسر کشور درمان می شود به سبب عدم توانایی در تامین هزینه ها، درمانِ جگرگوشه اش را رها نکند.
ما در محک هزینه درمان و حمایت بیش از ۲۰ هزار کودک درحال درمان را پرداخت می نماییم و امیدواریم با همراهی نیکوکاران ایران زمین، خبر بهبودی همه قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان را به جهانیان مخابره نماییم. چونکه به اتکای مهر اعضای خانواده بزرگ محک باور داریم، اختتام خوش فقط در قصه ها نیست.


منبع:

700
5.0 / 5
1400/12/23
12:38:16
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
سلامت