معاون سازمان پدافند غیرعامل:

بار کرونا از روی حوزه درمان برداشته شود

بار کرونا از روی حوزه درمان برداشته شود

ایرنا- معاون امور استانهای سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: باتوجه به گذشت افزون بر دو سال از شیوع کرونا، انتظار است به شکلی اقدام گردد که این دفعه از روی دوش حوزه درمان و هزینه بری برداشته شود و به سمت پیشگیری برویم.


به گزارش سلامت به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار رسول رحیمی، سه شنبه در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان فارس در شیراز اضافه کرد: باید بکوشیم که بتوانیم با این ویروس کنار بیاییم چونکه هر کشوری که بتواند در آینده این ویروس را به خوبی مدیریت کند یکی از کشورهای قدرتمند خواهد بود.
وی افزود: باید به مردم بگوییم که این ویروس هست، نباید عادی انگاری شود، باید تمام ظرفیت ها به کار گرفته شود و مردم را به استفاده از ماسک و رعایت فاصله در سفارش نماییم تا این دفعه از روی دوش حوزه درمان برداشته شود و هزینه های سنگینی که در بحث بیمارستان ها می شود کم شود.
او گفت: فارس یک استان گردشگریست و باید کاری نماییم که بحث پیشگیری را مدیریت نماییم تا شاهد رونق گردشگری این استان باشیم.

لزوم توجه به برش دستگاهی طرح جامع پدافند غیرعامل
معاون امور استانهای سازمان پدافند غیر عامل کشور، درباب طرح جامع پدافند غیر عامل هم اظهار داشت: ما وقتی که این طرح را در ۳۱ استان کشور برنامه ریزی کردیم، انتظار داشیتم که این طرح برش دستگاهی بخورد و آن دستگاه برنامه های سالانه خود در بحث مصون سازی بر طبق این طرح پیش بینی نماید و با پیگیری بحث بودجه کمک نماید که باری از روی دوش استان برداشته شود.
رحیمی اظهار داشت: سازمان پدافند غیر عامل کشور به دنبال این است که دستگاهها را مکلف کند که ۲ درصد بودجه خودرا صرف پدافند غیر عامل کنند.


منبع:

743
5.0 / 5
1400/12/17
21:31:03
تگهای خبر: بیمار , بیمارستان , درمان , كرونا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
سلامت