۲ بیمار دیگر در استان سمنان قربانی کرونا شدند

۲ بیمار دیگر در استان سمنان قربانی کرونا شدند

به گزارش سلامت ایرنا- کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام نمود که در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در استان سمنان به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا فوت کردند.


به گزارش سلامت به نقل از خبرگزاری ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام نمود: از مجموع ۲ فوتی به علت بیماری کرونا در استان سمنان طی شبانه روز گذشته، یک فوتی در ارتباط با شاهرود و یک فوتی در ارتباط با شهر دامغان است.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۳۲۷ نفر مثبت شد که از این تعداد ۲۹۷ نفر بعنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.
همچنین ۶۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به علت وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری ها طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا در بیمارستان های این استان در مقایسه با روز قبل، ۹ درصد افزوده شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته از اول تا دوم اسفند ۱۴۰۰، تعداد ۸۰۲ فرد مشکوک به کرونا هم به مراکز درمانی استان سمنان رجوع کردند.
طبق تازه ترین رنگ بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حالا شهرستان های سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر، آرادان، گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی و میامی در وضعیت زرد قرار دارد.

648
5.0 / 5
1400/12/03
14:05:19
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
سلامت