سپاه استان تهران دومین مرکز واکسیناسیون پاکدشت را راه اندازی نمود

سپاه استان تهران دومین مرکز واکسیناسیون پاکدشت را راه اندازی نمود

به گزارش سلامت فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون پاکدشت را افتتاح نمود.


مهدی یوسفی جمارانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرکز به منظور پیشگیری از تجمع و ازدحام مردم و هم دسترسی بیشتر و بهتر افراد به واکسن کرونا، دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در ورزشگاه مهدوی محله یبر افتتاح شد.
وی ضمن اشاره به افزایش سرعت واکسیناسیون در شهرستان پاکدشت اضافه کرد: با آغاز به کار و فعالیت این مرکز، ظرفیت روزانه تزریق واکسن در این شهرستان از هزار و ۷۰۰ دُز به بیشتر از دو هزار و ۵۰۰ دُز در روز افزایش می یابد.
وی عنوان کرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون سراسری ضد بیماری کرونا تابحال ۷۴ هزار دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده که از این تعداد، ۵۲ هزار نفر دز اول و ۲۲ هزار نفر دز دوم را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این مرکز، تزریق واکسن کرونا در سطح شهرستان در پنج پایگاه فرون آباد، شریف آباد، کریم آباد، ابراهیم آباد و پایگاه تجمیعی علی ابن ابیطالب(ع) در حال انجام می باشد.
یوسفی جمارانی اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون این فرآیند رو به افزایش است و هر چقدر سهمیه واکسن شهرستان افزایش یابد، ظرفیت تزریق آن وجود دارد.
و با اشاره به اینکه بسیج و سپاه از آغاز شیوع کرونا در کنار مدافعان سلامت تمام توان خویش را به کار گرفته اند، عنوان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی هم بسیج و سپاه این شهرستان خدمات فراوانی همچون توزیع بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و افرادآسیب دیده از کرونا انجام شده است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

924
5.0 / 5
1400/06/14
21:38:52
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیماری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
سلامت