ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شماره گیری 190 امکان پذیر است
         
        به گزارش سلامت، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت اظهار داشت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره ۱۹۰ است.
        
        به گزارش سلامت به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رحیم نیا اظهار داشت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن ۱۹۰ در ارتباط با مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارت خانه است. همینطور وبسایت و اپلیکیشنی در ارتباط با این مرکز تابحال ثبت نشده است.
 
 وی ادامه داد: پیرو انتقال دامنه ها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن ۱۹۰ جایگزین تلفن های ۱۶۹۰، ۱۵۹۰، ۱۴۹۰ بوده و مردم تنها از راه شماره گیری ۱۹۰ می توانند شکایات خویش را ثبت کنند.
 
 منبع: salamatpic.ir
        
                    
                    
                    
                    
            
            
            
      
            
        
	
                
                
                    
                     این مطلب را می پسندید؟
                    
                    
                        (1)
                    
                    
                     
                        (0)
                    
                     
                    
                
                
                
                
                
                    
            
 
       
             تازه ترین مطالب مرتبط
        
        
       
             نظرات بینندگان در مورد این مطلب