به دلیل مراجعه گسترده به بیمارستان اطفال ابوذر؛

۵ بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند

۵ بیمارستان اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند

به گزارش سلامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: با عنایت به رجوع گسترده اطفال با بیماری های تنفسی به بیمارستان اطفال ابوذر، پنج بیمارستان دیگر در اهواز آماده پذیرش اطفال بیمار هستند.



به گزارش سلامت به نقل از مهر، حبیب حی بر عصر امروز سه شنبه در گفت وگویی رسانه ای در مورد آغاز پیک آنفلوانزا و بیماریهای تنفسی در خوزستان اظهار داشت: از زمان آغاز این موج با تعداد مراجعان بسیار بالا بخصوص در قسمت اطفال مواجه شدیم که دراین زمینه بیمارستان ابوذر اهواز با داشتن بیشترین و بالاترین امکانات برای پذیرش بیماران اطفال درحال عرضه بهترین خدمات به مراجعان است.
وی به راهکارهای کاهش موارد ابتلاء به بیماری اشاره نمود و اظهار داشت: باتوجه به طولانی شدن پیک آنفلوانزا، بیماری تنفسی و افزایش آمار مراجعات به مراکز درمانی، برای کاهش موارد ابتلاء و خروج از این موج، دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.
حی بر اضافه کرد: از مهم ترین این دستورالعمل ها استفاده از ماسک بخصوص در اجتماعات و فضاهای سربسته، رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست ها برای سرایت نکردن بیماری، جدا کردن فرد بیمار از دیگر اعضای خانواده، شناسایی دانش آموز بیمار در مدارس و فرستادن سریع وی به منزل برای در امان ماندن سایر دانش آموزان است.
وی از آماده باش همه مراکز درمانی برای پذیرش مراجعان اطلاع داد و اشاره کرد: باتوجه به مراجعات گسترده بیماران به بیمارستان ابوذر اهواز، دیگر بیمارستان ها هم آماده پذیرش بیمار هستند. این بیمارستان ها عبارتند از مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان طالقانی که بعنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.


منبع:

467
5.0 / 5
1401/10/08
14:17:41
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
سلامت