رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران :

هزینه های کاشت حلزون و گفتار درمانی مجانی شد

هزینه های کاشت حلزون و گفتار درمانی مجانی شد

به گزارش سلامت، رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اظهار داشت: به دستور وزیر بهداشت، علاوه بر کاشت حلزون، هزینه های هتلینگ بیمارستانی، حق العمل تیم جراحی و جلسات گفتار درمانی هم از سوی بیمار پرداخت نخواهد شد.


به گزارش سلامت به نقل از خبرگزاری ایرنا از روابط عمومی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، سید حسین صفوی در جلسه بررسی مشکلات در ارتباط با تأمین قطعات یدکی و تعمیر پروتزهای حلزون شنوایی بیماران ناشنوای کاشت حلزون شده، اضافه کرد: صف کاشت برای بیماران نیازمند باید حتی المقدور کوتاه شود بنابراین با عنایت به هماهنگی های انجام شده سال جاری تعداد بیشتری پروتز تأمین خواهد شد.
مزینانی، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت هم در مورد نحوه تأمین قطعات یدکی پروسسور حلزون شنوایی اظهار داشت: تأمین قطعات یدکی با استفاده از تسهیلاتی که اداره کل فراهم می آورد اجرا خواهد شد.
وی عنوان کرد: با عنایت به مشکلات مطرح شده از جانب شرکتهای نمایندگی سازنده پروتز حلزون شنوایی در مورد نحوه ارسال و بازگشت قطعات تعمیری و تعویضی، جهت تسهیل در امر تأمین قطعات تعویضی با مشارکت اداره کل تجهیزات پزشکی، همکاری گمرک جمهوری اسلامی، شرکتهای نمایندگی و هیات امنای صرفه جویی ارزی راهکارهایی عرضه و مقرر شده ساز و کارهای مربوطه از جانب نهادها و شرکتهای ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.
جلسه بررسی مشکلات در ارتباط با تأمین قطعات یدکی و تعمیر پروتزهای حلزون شنوایی بیماران ناشنوای کاشت حلزون شده برگزار و رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبرهای خوشی را برای بیماران نیازمند کاشت حلزون عرضه داد.
به گزارش سلامت به نقل از خبرگزاری ایرنا، ایران از کشورهای پیشرو در کاشت پروتز حلزون شنوایی است، اضافه کرد: دو هزار پروتز شنوایی پارسال برای افراد نیازمند تأمین شده است.


منبع:

443
5.0 / 5
1401/05/30
23:18:49
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
سلامت