رئیس بهداشت مشگین شهر:

تجهیز بیمارستان مشگین شهر به ام آر آی

تجهیز بیمارستان مشگین شهر به ام آر آی

سلامت: رئیس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر اظهار داشت: نیاز اصلی مشگین شهر درحال حاضر دستگاه ام.آر.آی است که شبکه بهداشت و درمان درحال آماده سازی یک فضای استاندارد و مناسب برای نصب دستگاه است.



به گزارش سلامت به نقل از مهر، محمد مهرتک قبل از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار نمود: در مواردی نیاز است اصحاب رسانه و شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر ارتباط تنگاتنگ باهم داشته باشند و شبکه بهداشت بهداشت و درمان به همفکری با اصحاب رسانه در حوزه های مختلف نیاز دارد، انتقاد سازنده از سازمان هم سبب رشد و اصلاح امور می شود و تلاش می شود سازمان هم در مورد موضوعات و انتقادات مطرح شده اقدام عاجل انجام دهد.
وی اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی شبکه بهداشت درمان رسیدگی به مشکلات، کمبودها و کاستی های بیمارستان ولیعصر مشگین شهر است. از الویت های اصلی شبکه بهداشت تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی در ضلع شمالی شهرستان است که با عنایت به قرار گرفتن بیمارستان فعلی در راه گردشگری گاهی اوقات و مخصوصاً در زمان تعطیلات که شهرستان میزبان مسافران است شلوغی مسیر باعث از دست رفتن زمان طلایی برای بیماران در راه بیمارستان فعلی می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر تصریح کرد: با عنایت به جمعیت شهرستان و تعدد مناسب پزشکان متخصص، یکی از نیاز اصلی این شهرستان دستگاه ام. آر. آی است و اقدامات مناسبی در این خصوص توسط نماینده شهرستان صورت گرفته و شبکه بهداشت و درمان درحال آماده سازی یک فضا استاندارد و مناسب برای نصب دستگاه است و دو دستگاه ام. آر. آی برای استان اردبیل اختصاص یافته که یکی از این دستگاه ها بزودی در مشگین شهر نصب خواهد شد.
مهرتک در مورد خدمات دندان پزشکی در سطح شهرستان اظهار داشت: خدمات دندان پزشکی در سطح شهر در نقاط مختلف شهرستان برای گروه تا ۱۴ سال مجانی است و جهت کمک به بهتر شدن خدمات دندانپزشکی اطلاعیه های مختلفی با همکاری آموزش پرورش و فرمانداری صادر گردیده است تا گروه هدف با اطلاع از این مورد از خدمات بهتری بهره مند شوند که متأسفانه تابحال مردم خصوصاً در روستاها اطلاع کافی از این مورد نداشته اند.
وی در مورد مشکل کمبود پزشک اورژانس هم اظهار داشت: طبق قراردادی هماهنگ شده است خدمات بخش اورژانس بیمارستان ولیعصر مشگین شهر به بخش خصوصی واگذار شود و بخش خصوصی ملزم به پوشش بهینه و جامع خدمات پزشکی اورژانس خواهد بود که بدون افزایش هزینه برای بیماران مشکلات کمبود پزشک و برخی کاستی های در این حوزه هم برطرف می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر در مورد انتصاب ریاست جدید بیمارستان ولیعصر اظهار داشت: تصمیماتی در مورد انتصاب رئیس جدید بیمارستان ولیعصر مشگین شهر گرفته شده است و رئیس جدید بیمارستان مشگین شهر هم بزودی معرفی خواهد شد.
مهرتک در مورد برخی گلایه های مردم در مورد کمبود پزشک انکال هم افزود: در مورد برخی از رشته های خاص پزشکی مثل جراحی های مغز و اعصاب و …محدودیت هایی در تعداد پزشک های مربوطه وجود دارد و امکان این که ۲۴ ساعته پزشک در اختیار بیمارستان قرار بگیرد نیست که این مشکل در اغلب شهرستان ها و حتی مراکز استان وجود دارد اما در سایر مواردی که قصوری از سوی پزشک انکال بوده که باعث گلایه همشهریان شده اقداماتی انجام گرفته است و نظارت در این خصوص هم افزایش خواهد یافت.


منبع:

616
5.0 / 5
1401/02/31
13:30:07
تگهای خبر: آموزش , استاندارد , بهداشت , بیمار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
سلامت