ساخت بیمارستان دوم دامغان سال ۱۴۰۱ شروع می شود

ساخت بیمارستان دوم دامغان سال ۱۴۰۱ شروع می شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان دامغان اظهار داشت: عملیات اجرایی ایجاد بیمارستان دوم دامغان سال ۱۴۰۱ آغاز و طبق وعده ها و با تخصیص اعتبارات لازم در سال ۱۴۰۳ بهره برداری می شود.


سیدحسن تقوی روز چهارشنبه در نشست خبری در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان دامغان اضافه کرد: خیلی از اقدام های گذشته قابل تحسین است اما همچنان کمبودهایی در زمینه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد که باید همه در کنار هم در جهت رفع حداکثری مشکلات تلاش نماییم و در این راه به کمک رسانه ها نیازمندیم.
وی افزود: خیلی از خواسته و نیازهای بهداشت و درمان شهرستان درحال بررسی است تا بتوانیم با تمام تلاش در جهت حل آن گام برداریم.
تقوی عنوان کرد: تا ایجاد بیمارستان دوم، زمینه تجهیز و راه اندازی بیمارستان ۵۰ تختخوابی رضایی به صورت جدی در حال پیگیری است.
۴ کرونایی در بیمارستان ولایت دامغان بستری هستند
تقوی خاطرنشان کرد: با عنایت به اجرای واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی، پیک ششم کرونا را پشت سر گذاشتیم و الان چهار بیمار در بیمارستان ولایت بستری هستند.
وی افزود: دغدغه ها در زمینه کرونا کمتر شده است و محدودیت های نوروز ۲ سال قبل وجود ندارد و سال جاری سفرهای نوروزی با استقبال بیشتری مواجه می شود.
تقوی بیان نمود: از مردم درخواست داریم در کنار شور و نشاط بهاری، به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه نمایند و مجموعه بهداشت و درمان هم در این ایام کنار مردم است و خدمات خویش را عرضه می کند.
وی در مورد مشکل سالک در شهرستان دامغان، تصریح کرد: سالک هیچگاه ریشه کن نمی گردد چون چرخه پشه خاکی، انسان و جوندگان را نمی توان از بین برد پس باید تلاش نماییم با اقدامات عملی و عرضه آموزش به مردم، این معضل را کنترل و پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان دامغان اظهار داشت: باید با تلاش خود، امکان حیات پشه نقل را به حداقل کم کرد و از مردم هم درخواست داریم بعد از گزش، به مراکز مرتبط رجوع و پشه گزیدگی ساده را درمان کنند تا به زخم سالک تبدیل نشود.

572
5.0 / 5
1400/12/25
19:10:45
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
سلامت