معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد؛

اهدای 33دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

اهدای 33دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

به گزارش سلامت معاون درمان وزیر بهداشت اظهار داشت: از جانب وزارت بهداشت ۳۳ دستگاه دیالیز به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد تومان به مرکز دیالیز دزفول اهدا می شود.



به گزارش سلامت به نقل از مهر، سعید کریمی قبل از ظهر امروز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت به مردم دزفول و خوزستان اظهار نمود: شعار وزارت بهداشت دولت جدید «عدالت و تعالی نظام سلامت» است و باید تمام اقدامات ما در جهت تحقق این شعار باشد.
وی اضافه کرد: مردم و خیران همواره از دولت جلوتر هستند؛ ازاین رو با همکاری و هم افزایی خیران و دولت باید مناطق محروم از نظر بهداشت و درمان به سطح مناطق برخوردار و تعالی برسند.
معاون درمان وزیر بهداشت با تکیه بر ضرورت توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: یک مرکز دیالیز به همت خیران در دزفول ساخته شده است. حالا این وعده را می دهم که از جانب وزارت بهداشت ۳۳ دستگاه دیالیز هر کدام به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان و در مجموع به ارزش ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل خواهیم داد.
کریمی اظهار داشت: ساختمان بیمارستان بزرگ یا زهرا (س) دزفول هم که به پایان رسید تمام تجهیزات و امکانات آنرا به صورت مجانی تأمین خواهیم کرد چون که تلاش ما ارتقای سطح بهداشت و درمان تمام دانشگاه های کشور بخصوص خوزستان و دزفول است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر فردی در دوران کرونا دارای مسئولیت بوده جهادگر به حساب می آید، خاطرنشان کرد: از زحمات و مجاهدت های علی قمیشی رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول قدردانی می کنم.
معاون درمان وزیر بهداشت در انتها ضمن تبریک به «علیرضا خسروپناه» سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار داشت: امیدوار هستیم که سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تلاش مضاعف سر منشأ تحولات خوبی در این دانشگاه باشد.


منبع:

526
5.0 / 5
1400/12/18
14:14:29
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
سلامت