معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت مطرح كرد؛

اومیکرون برای چه کسانی خطرآفرین است

اومیکرون برای چه کسانی خطرآفرین است

معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به افزایش بیماران سرپایی کرونا، اظهار داشت: اومیکرون برای افرادی که بیماری زمینه ای و نقص ایمنی دارند و افرادی که واکسن نزده اند بسیار خطرناک می باشد.


به گزارش سلامت به نقل از مهر، محمدمهدی فروزانفر، در گفتگو با شبکه خبر سیما، با یادآوری وضع بیمارستان های کشور در پیک های قبلی و بخصوص دلتا، اضافه کرد: در آن ایام تمامی بیمارستان ها به بیماران کرونایی اختصاص یافت و حتی عرضه خدمت به سایر بیماران هم کاسته شده بود. وی افزود: در سویه اومیکرون بیشتر رجوع ها سرپایی است و اگر تعداد افراد مبتلا بیشتر شود به مرحله بحرانی خواهیم رسید.

به قول فروزانفر، اومیکرون برای افرادی که بیماری زمینه ای و نقص ایمنی دارند و افرادی که واکسن نزده اند بسیار خطرناک می باشد. معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت ضمن اشاره به اثربخشی دوز سوم واکسیناسیون کرونا برابر سویه دلتا و امیکرون از مردم خواست برابر این سویه هم سهل انگاری نکنند و واکسیناسیون را جدی بگیرند. وی درباره واکسیناسیون کودکان ۹ تا ۱۲ سال هم اظهار داشت: هنوز این مورد ابلاغ نشده، اما در کمیته ی علمی کرونا تصمیماتی در اینباره گرفته شده است.

667
5.0 / 5
1400/11/06
23:07:39
تگهای خبر: بهداشت , بیمار , بیمارستان , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
سلامت