افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار امروز

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهریار امروز

به گزارش سلامت، سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار با اشاره به اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران نقش ارزشمند ای در تجهیز بموقع این بیمارستان داشته است، اظهار داشت: با همراهی این نهاد تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان در خلال ۶ ماه فراهم گردید.


به گزارش سلامت به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا مرعشی ضمن اشاره به این که بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار، امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با حضور رئیس جمهور افتتاح می گردد، اظهار داشت: این اقدام در جهت اهداف دولت مردمی در خصوص عدالت در سلامت است.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تصریح کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت خیلی از تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان را شامل بخش های NICU، اتاق های عمل، کلینیک ویژه، بخش دیالیز و سایر بخش ها را تأمین کرده و نقش ارزشمند ای در راه اندازی و افتتاح این بیمارستان دارد.

گفتنی است، اصلی ترین سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سیزدهم، اجرای برنامه عدالت و تعالی نظام سلامت و کوشش برای دسترسی ساده و ارزان مردم به خدمات سلامت بخصوص در نقاط کم برخوردار کشور است.



318
5.0 / 5
1402/08/28
12:03:03
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , بیمار , بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
سلامت